Followers

Wednesday, August 7, 2013

Testimoni

130882

“Saya sudah melihat hasil selepas 15 hari, dan telah mendapat hasil yang sangat hebat, tempat merah dan kering di muka saya sudah tiada. Saya mula perasan pembaharuan pada kulit saya selepas 2 minggu. Kulit saya kelihatan halus dan garis ketawa telah hilang. Saya sangat gembira dengan D-Derm dan akan terus menggunakan ia sebagai makanan tambahan. “




“Saya baru cuba sebulan yang lalu tapi dah rasa perbezaannya. Saya akan teruskan pesanan, memang terbaik. Jerawat telah hilang, dan langsung tiada parut. Saya juga perasan kulit saya sudah tidak berminyak seperti sebelumnya. Sekarang liang saya tidak kelihatan lagi. Pada mulanya saya ragu-ragu dengan D-Derm, tetapi keputusan membuktikan ia semua. “




“Alhamdulillah, baru je habis sekotak ambil D-Derm ni, tapi perbezaan dah ada. Kulit rasa lebih lembut dan gebu, sampai suami pun perasan! tq D-Derm. Produk terbaik..”


“Jerawat hilang! Saya telah gunakan untuk kurang daripada 2bulan. Tekstur kulit saya terasa lebih lembut. Plus, ia menyelesaikan tumit retak saya. Memang tak sangka, perbezaan yang ketara! “


“Saya mempunyai tona kulit yang tidak sekata, parut jerawat pun banyak. Dah macam-macam produk digunakan, tapi kurang berkesan. Kawan yang recommendkan D-Derm. Kesan luarbiasa. Selepas 6 hari, anda boleh melihat peningkatan. Suka sangat..”


“Saya telah mengambil 2 sachet setiap hari selama 1 bulan secara berterusan dan ia menyelesaikan masalah tumit retak saya dan saya dapat melihat perbezaan dalam masa 6 hari. Sekarang, kulit kasar saya pada lutut, siku juga menjadi licin.”


“D-Derm merubah kehidupan saya. Kadang-kadang lutut saya sakit. Sejak saya mula mengambil kolagen, ia jarang berlaku, dan tidur saya lebih baik dan lena. Saya telah mengambil D-Derm Kolagen untuk lebih kurang 3minggu dan perasan satu peningkatan pada lutut saya. Kurang kesakitan pada waktu pagi dan bangun selepas duduk untuk jangka masa yang lama. “


“Kulit saya hampir tidak memerlukan krim pelembap sekarang. Tiada lagi kulit kering atau jerawat. Saya telah mengambil D-Derm untuk beberapa bulan sekarang dan rasa perbezaan yang sangat besar.”


“Selepas bulan pertama penggunaan, saya dapati bahawa pigmentasi muka saya menjadi kurang dan semakin hilang. Saya tidak menjangkakan keputusan ini, benar-benar menakjubkan.”


Mereka telah berpuas hati dgn produk D-derm, anda tunggu apa lagi? Jom dapatkan D-derm untuk menyelesaikan masalah anda . 


  
Cik Niza 013-8764960
email :thereflaction@yahoo.com



No comments:

Post a Comment